Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Poczuj miętę!” w kampanii nowych smaków Tymbarku (wideo)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
A mnie sie podoba ta reklama rodzinki przy obiedzie. Jak widać wybieraja to co dobre ;) U nas jest tak samo.
Ja najczesciej wybieram do obiadu własnie sok jabłowo-mietowy. Mam wrazenie ze mięta pomaga w lepszym trawieniu ;)