Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Podrożały „Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Dziennik Gazeta Prawna”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
A po kiego toto kupować ???
Rzepa i Parkiet deal ze spółkami ws reklam, DGP deal z PiS i rządem, który traktuje te gazetę jako dobrego uwiarygadniacza swoich tez. To po co placic za treści reklamowe?
Trochę robi się drogo. Wzrasta cena spada sprzedaż. Spada sprzedaż - spada czytelnictwo. Spada czytelnictwo - spadają reklamy. Spadają reklamy - rośnie cena . Rośnie cena ... itd, itd. Błędne koło.