Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Podsumowanie roku 2016 w reklamie zewnętrznej, prognozy na 2017
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Film o firmie to dobre posunięcie. Na zeszlorocznych targach reklamy jeden z wystawcow podsunal mi taki pomysl, wymienil tyle argumentow na plus, ze sprobowalem. Co mogę powiedzieć? 45 tysięcy odtworzeń filmu na yt, polubienia na Facebooku zwiększyły się trzykrotnie, zyski firmy poszły w górę. Film jest bardzo skuteczną reklamą pod warunkiem, ze zrobiony z pomyslem. Polecam wybrac sie na Remadays w lutym.