Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Co się zdarzyło w 2019 roku w marketingu politycznym?
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Najważniejszym wydarzeniem marketingu politycznego 2019 r. było przyznanie 6 grudnia 2019 r. przez kanclerz Niemiec w Auschwitz, że Auschwitz to niemiecki obóz zagłady. Tę informację opublikował cały świat, od Archangielska po Zimbabwe. Ubolewam, że nie dostrzegli tego faktu ww., pożal się Boże, ,,eksperci" jak powyżej.
tadalis 20mg https://tadalisxs.com/ tadalafil india