Reklama2013-01-04
33

„Pokaż dekolt, zderzaki, wałek i jaja!” w nowej odsłonie kampanii „Twój outdoor”

KOMENTARZE (33)

WASZE KOMENTARZE

Żenada. Chamskie, burackie hasła mają dowodzić skuteczności reklamy?

ja2013-01-04 00:25
00

debilne, a dlaczego nie -pokaz co potrafisz ? pokazaliscie wlasnie ?
kto zatwierdza te brednie bezmozgie ?

olo2013-01-04 05:57
00

a pamiętacie hasła - po 25 sierpnia wielu będzie siedzieć ?
Ktoś próbuje ten myk kopiować, ale w buraczany sposób.

jan2013-01-04 07:39
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas