Badania2013-09-18
9

Polacy nie chcą reklam outdoorowych na zabytkach. Najbardziej irytują siatki wielkoformatowe, najmniej reklamy na przystankach

KOMENTARZE (9)

WASZE KOMENTARZE

No i nagonka na wielki format trwa. To nic, że z pojemników śmieci wyłażą na ulicę, na krzywe chodniki srają pieski, drogi dziurawe jak dobry ser, a 2 mln dzieci nie ma co jeść. Wychodzi na to, że naród spać nie może, ponieważ wielki plakat, który informuje go o nowym produkcie, usłudze, promocji, etc. jest największym jego zmartwieniem.

zainteresowany2013-09-18 12:51
00

Największym koszmarem polski są tandetne "płachetki" drukowane przez przypadkowy sposób i przypadkowych ludzi oraz amatorskie mini-tablice, którymi upstrzone są polskie miasta i miasteczka.
Wielki format to przy tym szczyt wysmakowania i dbałości o przestrzeń publiczną.

Mick2013-09-19 10:00
00

zainteresowany, a co zrobiłeś żeby było lepiej w kwestiach które poruszasz? Zapewne nic poza tym, że wylewasz swoje żale na forum. Obudź się, wstań od komputera, wyjdź z domu i zrób coś wreszcie żeby było lepiej!

doktor2013-09-19 14:09
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas