Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polacy niezadowoleni z obsługi przez przedsiębiorstwa i instytucje publiczne
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Bardzo ciekawe badanie i wnioski, które potwierdzają, że w Polsce mamy jeszcze dużo do zrobienie jeśli chodzi o profesjonalne zarządzania doświadczeniami klientów. To zwłaszcza duże firmy mające wiele tysięcy klientów mają największe problemy w tym obszarze, choć poprawa tej sytuacji wydaje się stosunkowo łatwa.
www.goodcustomerexperience.pl
Dokładnie. Szczyt niezadowolenia wśród internautów osiągnęła NC+ Lekceważą prośby o wysyłanie kopii nowych umów zawieranych na telefon. Zawiadomiłem ponownie o sprawie dziś Miejskiego Rzecznika Konumentów, mam nadzieję, że nimi wstrząsną.