Badania2013-07-04
2

Polacy niezadowoleni z obsługi przez przedsiębiorstwa i instytucje publiczne

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Bardzo ciekawe badanie i wnioski, które potwierdzają, że w Polsce mamy jeszcze dużo do zrobienie jeśli chodzi o profesjonalne zarządzania doświadczeniami klientów. To zwłaszcza duże firmy mające wiele tysięcy klientów mają największe problemy w tym obszarze, choć poprawa tej sytuacji wydaje się stosunkowo łatwa.
www.goodcustomerexperience.pl

Joanna2013-07-05 14:47
00

Dokładnie. Szczyt niezadowolenia wśród internautów osiągnęła NC+ Lekceważą prośby o wysyłanie kopii nowych umów zawieranych na telefon. Zawiadomiłem ponownie o sprawie dziś Miejskiego Rzecznika Konumentów, mam nadzieję, że nimi wstrząsną.

Tomik2013-07-05 16:52
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas