Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polacy czują przesyt reklamą zewnętrzną, choć cenią sobie murale
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
na moim osiedlu remontowali ostatnio ulicę i na kilku metrach chodnik omija łukiem fundament billboardu bo nie dało się go przeprowadzić prosto ani wykopać tego kolosa bo pewnie umowa na użytkowanie jest podpisana na wiele lat. Warszawa pozostanie prowincją dopóki nie zniknie ostatni billboard z przestrzeni publicznej, bez wzglądu na to co wam wychodzi z tych badań sondażowych