Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Policzkowanie i alkohol na kreatywność pracowników agencji w parodii od Leo Burnett (wideo)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
"Spot podaje, o ile konkretnie ten sposób wzrosła efektywność i wyrabianie się w terminach przez pracowników oraz liczba nagród otrzymanych" - rozumiem, tekst pisany w sobotę, po kilku wódeczkach... ale ktoś mógłby na trzeźwo poprawić ten bełkot