Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Koszty ramówek i rebrandingu obniżyły zysk mediów Grupy Polsat Plus, osiągnięto synergie z Interią
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Grupa Discovery TVN nadal spada.
No i po co te zmiany? co to dało? Tamta oprawa Polsatu zmieniona w Wiosna 2020 byla o wiele jeszcze lepsza i nowoczesniejsza... a teraz minelo juz 2 miesiace i nic.. wciaz słabiutko, wielka szkoda... słoneczko wróć!