Internet2021-11-10
2

Koszty ramówek i rebrandingu obniżyły zysk mediów Grupy Polsat Plus, osiągnięto synergie z Interią

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Grupa Discovery TVN nadal spada.

anonim 2021-11-10 10:32
00

No i po co te zmiany? co to dało? Tamta oprawa Polsatu zmieniona w Wiosna 2020 byla o wiele jeszcze lepsza i nowoczesniejsza... a teraz minelo juz 2 miesiace i nic.. wciaz słabiutko, wielka szkoda... słoneczko wróć!

Natka2021-11-10 18:16
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas