Internet2014-10-29
12

Polscy e-marketingowcy popierają zmiany w reklamach: pora na efektywność, koniec niewidocznych emisji

KOMENTARZE (12)

WASZE KOMENTARZE

Od co najmniej roku o tym pisałem, a żadnym specem nie jestem. Po prostu widzę co oglądam.

pavv2014-10-29 07:44
00

Display- najgorsza z możliwych form reklamowych, ale dla domów mediowych i wydawców super. Pokażą w raportach, że Twoją reklamę widziało 10 milionów osób. A prawda jest taka, że w GA współczynnik odrzuceń na poziomie 99%, ze średnim czasem odwiedzin 3 sek.
Powyższe odkrycie, że ho ho. Skaczmy do góry, odkryli to co było wiadome od dawna :)

Display2014-10-29 09:07
00

Pusty śmiech mnie ogarnia gdy słyszę, że goście z branży dopiero teraz to zauważyli. Gdyby Unilever nie tupnął nikt dalej by o nic nie mówił. Wydaje się, że rynek reklamy w Internecie został przewartościowany i jak klienci sobie to uświadomią http://smiechujnia.pl/

PustyŚmiech2014-10-29 09:09
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas