Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polscy internauci najczęściej wpisują do wyszukiwarek po dwa słowa
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
http://clothingmarketing.blogspot.com/2010/04/sex-sells-very-old-truth.html
Ciekawy jestem ja te wyniki maja się do specyfiki jezyka.. Czy przypadkiem nie jest tak ze w jezyku rosyjskim/bialoruskim/ukrainskim semantyka nie determinuje ilości słów uzytych w zapytaniu wyszukiwarki. To by tłumaczyło fakt, że w tych krajach wiecej jest zapytań dwuczłonowych
Kilka nieścisłości w tym artykule...
Po pierwsze, badanie nie mówi o tym, ile słów wpisują internauci w wyszukiwarce, tylko z jakich fraz (zbudowanych z ilu słów) jest najwięcej wizyt w serwisach. Teoretycznie jest więc możliwe, że ludzie wpisują dużo częściej frazy jednowyrazowe, jednak takie wyniki ich nie zadowalają i powtarzają wyszukiwanie wpisując już dwa wyrazy i dopiero takie wyniki są na tyle dopasowane, że klikają.
Po drugie, pierwsze zdanie artykułu: "Co czwarty polski internauta wchodzi na stronę z wyszukiwarki, wpisawszy do niej wcześniej dwa słowa kluczowe – wynika z badania firmy Gemius." to wierutna bzdura! Prezentowane w artykule dane nie mówią o udziale internautów tylko o udziale wizyt.
Od "specjalistycznego" serwisu, jakim wydawałoby się są Wirtualne Media wymagałbym nieco więcej profesjonalizmu...