Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polska Akademia Nauk po krytyce branży ponownie wybierze agencję public relaltions
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Jakie znaczenie ma dla kogokolwiek kto nie studiował lub skończył studia PR PAN? Promotorką mojej magisterki była profesor z PAN, ale od tego czasu nie miałem z nimi żadnego kontaktu. To nie jest instytucja, z którą człowiek się na co dzień styka.
PAN sprzedaje swoje nieruchomości i likwiduje jednostki, bo nie ma pieniędzy, ale ma pieniądze na agencje PR. To ma sens.
nie zrozumiem chyba już nigdy, jakaz to potrzeba jest działań pr dla instytucji panstwowych a w tym szczegolnie naukowych... ktoś z kontroli powinien zbadać zasadnosc takich wydatków publicznych...