Internet2012-12-18
1

Polska e-reklama: podsumowanie 2012 roku, prognozy na 2013

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

reklama wideo jest rentowna tylko dla agencji, przytulającej swoje procenty - mniej lub bardziej oficjalne;

nikt nie mówi o tym, że polskim wydawcom nie opłaca się ich emisja, bo:
- koszt produkcji własnej video jest koszmarny, jeśli to ma być wysokiej klasy materiał,
- userzy dostarczają przeważnie tak niskiej jakości wideo, że nie wszyscy reklamodawcy chcą świecić logo np. na kawałach gimnazjalistów
- koszt technologii (łącza, serwery pod streaming) jest nadal kosmiczny

niedowiarkom radzę poszukać informacji o rentowności dużych serwisów video tj. youtube i spółka.

pyk2013-01-03 14:04
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas