Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polska e-reklama: podsumowanie 2012 roku, prognozy na 2013
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
reklama wideo jest rentowna tylko dla agencji, przytulającej swoje procenty - mniej lub bardziej oficjalne;
nikt nie mówi o tym, że polskim wydawcom nie opłaca się ich emisja, bo:
- koszt produkcji własnej video jest koszmarny, jeśli to ma być wysokiej klasy materiał,
- userzy dostarczają przeważnie tak niskiej jakości wideo, że nie wszyscy reklamodawcy chcą świecić logo np. na kawałach gimnazjalistów
- koszt technologii (łącza, serwery pod streaming) jest nadal kosmiczny
niedowiarkom radzę poszukać informacji o rentowności dużych serwisów video tj. youtube i spółka.