Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polska e-reklama w górę o 6,6 proc. w br. Wideo i social media motorami wzrostu
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Nakłady wzrosły, a skuteczność spadła i to lekko licząc o 30%. No ale gdyby reklamodawcy się o tym dowiedzieli to by połowa agencji reklamowych przestała istnieć, toteż trzeba ładne, kolorowe obrazki pokazywać jak to super fajnie jest.