Prasa2019-06-06
4

Polska Press Grupa wprowadza do oferty reklamowej markę mediaPPG

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

hahaha. ci na górze wciąż udają, że ta bezwładna masa ma jakąś ofertę i wartość. otóż pozycjonowanie się i drastycznie krótkie czasy przebywania na stronie nie są nic warte. treści lokalne to najczęściej ściek z policałek. król jest nagi

Luk2019-06-06 10:34
00

Czuję cięcia w oddziałach regionalnych, skoro oferta właśnie została scalona w jedno :) Pod opinią przedmówcy się podpisuję, pozycjonują się na jakieś mecze, transmisje na żywo, w efekcie zasięgi rosną, ale prawdziwych Czytelników nie przybywa. No i wychodzi średni czas na człowieka poniżej 2 minut. Czekam, gdy Gemius potraktuje ich jak Silesion...

Jedi2019-06-06 13:45
00

Target na odsłony w galeriach i wypalanie reklam leci;) To już kolejny, zapewne udany projekt😉

Qwery2019-06-06 17:51
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas