Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polska reklama tv urosła o 3 proc. Zyskały mniejsze stacje, coraz więcej widzów w streamingu
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
A można kiedyś pokusić się o taką głębszą analizę, bo mam pewien niedosyt. Mam wrażenie że autorowi zostało udostępniona tylko jedna informacja czyli czas spędzony przed telewizorem. Spadek tego czasu dla telewizji tradycyjnej o 8% w ciągu roku to bardzo dużo, jednocześnie mam wrażenie że pozostałe wskaźniki jak np: zasięgi zostały mogą wyglądać jeszcze bardziej dramatycznie. Zastanawia mnie jedno, skoro widz telewizji tradycyjnej się starzeje, młodzi według większości badań w ogóle nie konsumują TV, to czas spędzony przez TV statystycznie powinien rosnąć, bo zmniejsza się udział młodych którzy oglądali krótko, a zwiększa się udział emerytów dla których TV to często jedyna rozrywka. Dzieję się jednak inaczej, czas spędzony zmniejsza się aż o 10%, to jak dramatycznie muszą wyglądać inne wskaźniku konsumpcji TV tradycyjnej. ?