Reklama2024-02-07
1

Polska reklama tv urosła o 3 proc. Zyskały mniejsze stacje, coraz więcej widzów w streamingu

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

A można kiedyś pokusić się o taką głębszą analizę, bo mam pewien niedosyt. Mam wrażenie że autorowi zostało udostępniona tylko jedna informacja czyli czas spędzony przed telewizorem. Spadek tego czasu dla telewizji tradycyjnej o 8% w ciągu roku to bardzo dużo, jednocześnie mam wrażenie że pozostałe wskaźniki jak np: zasięgi zostały mogą wyglądać jeszcze bardziej dramatycznie. Zastanawia mnie jedno, skoro widz telewizji tradycyjnej się starzeje, młodzi według większości badań w ogóle nie konsumują TV, to czas spędzony przez TV statystycznie powinien rosnąć, bo zmniejsza się udział młodych którzy oglądali krótko, a zwiększa się udział emerytów dla których TV to często jedyna rozrywka. Dzieję się jednak inaczej, czas spędzony zmniejsza się aż o 10%, to jak dramatycznie muszą wyglądać inne wskaźniku konsumpcji TV tradycyjnej. ?

Ciekawy2024-02-07 08:56
02
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas