Biznes2014-04-07
2

Polska reklama w br. w górę o 1,8 proc., globalnie o 5,5 proc. (analiza)

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Media expert to chyba na Dode tyle wydało, ale efety są i to był dobry ruch.

kacoli2014-04-25 17:37
00

tak, dwie reklamy w krótkim czasie, więc to musiało kosztować, a efekty to widać chyba tylko na otwarciach nowych sklepów (liczbie nowych sklepów i klientach na imprezie otwierajacej), chyba że tam pracujesz, to wiesz jaki utarg...

bobek22014-04-27 13:35
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas