Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polska reklama w br. w górę o 1,8 proc., globalnie o 5,5 proc. (analiza)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Media expert to chyba na Dode tyle wydało, ale efety są i to był dobry ruch.
tak, dwie reklamy w krótkim czasie, więc to musiało kosztować, a efekty to widać chyba tylko na otwarciach nowych sklepów (liczbie nowych sklepów i klientach na imprezie otwierajacej), chyba że tam pracujesz, to wiesz jaki utarg...