Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Zwiększyła się... zwiększyła bo widzialność w Internecie jest śladowa, a oglądalność liczona w promilach!
Teraz dużo osób reklamuje się w SM, prawie każdy ma fb czy IG. Ja jestem wierna tradycyjnej formie reklamy czyli równego rodzaju eventom. Takim jak targi poligrafii i reklamy w Nadarzynie itd. Co roku na nie jeżdżę w lutym i co roku pozyskuje nowych klientów. Nie wiem czy reklama w Sm jest skuteczniejsza.