Reklama2013-01-11
5

Polska walczy o turystów z Azji. Kampania za 50 mln zł

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

Ta, Polacy sa najbardziej lubiana mniejszoscia w Anglii, a w Indiach mieszkaja Indianie :D Kto byl ten wie jak jest, kto nie byl wypisuje takie bzdety :D

Emigrant2013-01-12 12:27
00

Na każdego Chinola przybywającego do Polski na kampanię wydamy ponad 1500 pln w sytuacji, kiedy nie pojawiają się nowe bezpośrednie połączenia lotnicze do Polski. Czyli bez względu na efekt kampanii, tylko szefowie POT przytulą na niej pewnie ze dwie bańki zeta od "dostawców".

Troy2013-01-14 11:12
00

50 mln zł na promocję turystyki z Chin to szaleństwo!
Na miejscu przełożonych prezesa Rafała Szmytke natychmiast bym go odsunął od podejmowania jakichkolwiek decyzji.
Facet nie ma pojęcia o tym, czym ma się zajmować!

adiunkt2013-01-21 08:43
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas