Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polski rynek internetowej reklamy programmatic wzrośnie w tym roku o 60 proc. do 400 mln zł
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
jedno pytanie: czy ktokolwiek z was obejrzał w całości reklamę przed wideo w internecie? każdy tylko wyłącza dźwięk i czyta cokolwiek obok, czekając na film... jak można być tak napędzanym modą i zewnątrzsterownym, żeby kupować tak mało efektywne reklamy?:)
"Wzrost w Polsce spowalnia m.in. asekuracja wydawców. Wiele portali nie daje możliwości emisji niektórych formatów z kodów emisyjnych, jak i włączania tych powierzchni do PMP" - nie ma się co dziwić. W OM można wykręcić zdecydowanie lepsze stawki na pierwszych odsłonach, niż w pmp. Deal jest opłacalny tylko dla buyera, więc nie jest to żadna asekuracja, a dbanie o własny interes