Internet2016-09-09
2

Polski rynek internetowej reklamy programmatic wzrośnie w tym roku o 60 proc. do 400 mln zł

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

jedno pytanie: czy ktokolwiek z was obejrzał w całości reklamę przed wideo w internecie? każdy tylko wyłącza dźwięk i czyta cokolwiek obok, czekając na film... jak można być tak napędzanym modą i zewnątrzsterownym, żeby kupować tak mało efektywne reklamy?:)

jadek2016-09-09 12:20
00

"Wzrost w Polsce spowalnia m.in. asekuracja wydawców. Wiele portali nie daje możliwości emisji niektórych formatów z kodów emisyjnych, jak i włączania tych powierzchni do PMP" - nie ma się co dziwić. W OM można wykręcić zdecydowanie lepsze stawki na pierwszych odsłonach, niż w pmp. Deal jest opłacalny tylko dla buyera, więc nie jest to żadna asekuracja, a dbanie o własny interes

Erni2016-09-09 13:14
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas