Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polski rynek reklamowy w br. 5,6 proc. w dół, w 2014 - 1,4 proc. w górę (analiza)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Reklama czyli wyrzucona w błoto kasa która sprzedaje fikcje
@m, skąd ty sie człowieku wziąłeś? spadłeś z księżyca? wracaj na pudelka
@m
Albo wracaj na niezalezna.pl, czy coś równie podniecającego, co nie sprzedaje fikcji
Co do meritum – to oczywiście liczby są interesujące, ale opisują tylko globalne ruchy mas tektonicznych. Drugą stroną jest już tak całkowite spłaszczenie komunikatów, że wprost nie można uwierzyć, że ludzie nie bojkotują produktów, które sprzedawane są im w tak prymitywny sposób.
Reklama polska jest na poziomie reprezentacji piłki nożnej. Pomiędzy Albanią, a Burkina Faso.