Badania2013-12-09
3

Polski rynek reklamowy w br. 5,6 proc. w dół, w 2014 - 1,4 proc. w górę (analiza)

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Reklama czyli wyrzucona w błoto kasa która sprzedaje fikcje

m2013-12-09 10:12
00

@m, skąd ty sie człowieku wziąłeś? spadłeś z księżyca? wracaj na pudelka

m2013-12-09 10:20
00

@m
Albo wracaj na niezalezna.pl, czy coś równie podniecającego, co nie sprzedaje fikcji

Co do meritum – to oczywiście liczby są interesujące, ale opisują tylko globalne ruchy mas tektonicznych. Drugą stroną jest już tak całkowite spłaszczenie komunikatów, że wprost nie można uwierzyć, że ludzie nie bojkotują produktów, które sprzedawane są im w tak prymitywny sposób.
Reklama polska jest na poziomie reprezentacji piłki nożnej. Pomiędzy Albanią, a Burkina Faso.

grafikołek2013-12-09 10:58
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas