Biznes2015-08-17
1

Polski rynek reklamowy zyskał 2,8 proc., najbardziej w górę reklama internetowa i radiowa, prasa mocno w dół

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Srutututu... majtki z drutu! Kasy matoły więcej wydali, a skuteczność spadła o 15%. Reklamy internetowe widzi 5% użytkowników z czego dociera ona do 0,5%. Lepiej jest w TV. Widzi ją 20% oglądaczy, ale interesują one 1%. Kupa kasy wywalona w nic! No ale trzeba mózgi reklamodawcą prać! Oj trzeba!

pavv2015-08-16 23:08
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas