Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polski rynek reklamowy zyskał 2,8 proc., najbardziej w górę reklama internetowa i radiowa, prasa mocno w dół
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Srutututu... majtki z drutu! Kasy matoły więcej wydali, a skuteczność spadła o 15%. Reklamy internetowe widzi 5% użytkowników z czego dociera ona do 0,5%. Lepiej jest w TV. Widzi ją 20% oglądaczy, ale interesują one 1%. Kupa kasy wywalona w nic! No ale trzeba mózgi reklamodawcą prać! Oj trzeba!