Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polski sektor handlowy w ub.r. wydał na reklamy ponad 1 mld zł, liderem Lidl przed Metro Group i Terg
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
OOo Terg, to ci od Media Exertu. Nieźle że znowu biją rekordy. Zastanawiam się ile wydali przy okazji reklamy z Lisowską...
taaa, nasi, więc niech biją bo mimo ze wkurzyli całą Polskę to wyszło im to na dobre i zmietli konkurencję.