Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polskie produkty potrzebują wsparcia wizerunkowego
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Marketing narodowy w wykonaniu PiS... to chyba Pan profesor raczy żartować, przy całym szacunku do naukowca. Zgoda z p. Opalskim w sprawie budowania szerokiego spektrum Marki narodowej Polska. Mam y na przyklad niezłe produkty spozywcze, ale warto by polskie proukty spożywcze wesprzeć budowaniem marki polskiego rolnictwa, ktore na swiecie caly czas ma wizerunek furmanki ciągnietej przez konia z leciwym spiącym wożnicą,. NIkt w Polscen ie łaczy produktu finalnego ze źródłem. Jest ty lko jedno pytanie, kto mialby sie tym zajac i kto to koordynowac, bo do tego roku wiele wskazuje na to, że : jak to sie mówi pod budka z piwem, ; każd ch.... na swoj strój.