Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Wspólna akcja Polskiego Radia Łódź i Lidla. "Nie było problemu, że to niemiecka marka"
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Lepszy byłby czerwony kapturek. Ale był chory, a teraz jest na urlopie. Jak wróci, to wam pokaże jak się robi promocje.
Skoro nie mamy Polskich marketów, to jest niemiecki :(