Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polskie Radio, Time i Agora ze wspólnym pakietem reklamowym Joker
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
A co z weekendami? Nie można od tak sobie wybrać tylko dni powszednich, bez uzasadnienia. Zwłaszcza, że większość kampanii obejmuje jednak cały tydzień. Dane chyba zostały potraktowane wybiórczo ;)
Trzeba być takim debilnym kretynem jak prezes Polskiego Radia żeby współpracować z prywatnymi stacjami radiowymi zamiast mającymi taki sam zasięg lokalnymi stacjami radiowymi publicznego radia. No ale trzeba ratować stacje radiowe Agory