Internet2012-08-23
3

Ponad 80 proc. polskich internautów skarży się na źle działające strony www

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Zróbicie takie badanie o obsłudze klienta poprzez infolinie. To dopiero będzie ciekawostka !!

Konsument2012-08-23 08:40
00

W sumie nic nowego, ale pokazuje jak ważne jest dbanie o swój wizerunek w sieci. Jedna wpadka i już tracimy klientów na dłużej, jeśli problemy ze stroną są permanentne, to popełniamy błąd niewybaczalny.

gaax2012-08-23 10:52
00

Kilkanaście dni temu zrezygnowałem z odwiedzania strony "Stopklatka.pl" z powodu powtarzających się co wieczór przeprosin na stronie z powodu przeciążenia serwera. Zostanę wyłącznie przy "FILMWEBIE". Jeśli "Stopklatka" właśnie w ten sposób chce jeszcze bardziej stracić i tak spadającą popularność to "gratuluję".

Tomik2012-08-23 15:40
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas