Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Ponad 80 proc. polskich internautów skarży się na źle działające strony www
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Zróbicie takie badanie o obsłudze klienta poprzez infolinie. To dopiero będzie ciekawostka !!
W sumie nic nowego, ale pokazuje jak ważne jest dbanie o swój wizerunek w sieci. Jedna wpadka i już tracimy klientów na dłużej, jeśli problemy ze stroną są permanentne, to popełniamy błąd niewybaczalny.
Kilkanaście dni temu zrezygnowałem z odwiedzania strony "Stopklatka.pl" z powodu powtarzających się co wieczór przeprosin na stronie z powodu przeciążenia serwera. Zostanę wyłącznie przy "FILMWEBIE". Jeśli "Stopklatka" właśnie w ten sposób chce jeszcze bardziej stracić i tak spadającą popularność to "gratuluję".