Badania2011-08-25
4

Ponad połowa Polaków zna T-Mobile

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

T-Mobile Ekstraklasa, Nowe Horyzonty, Off Festiwal, do tego reklamy z Nowickim i bańkami a także liczne promocje i nowoczesne jak na polski rynek telekomunikacyjny rozwiązania wpłynęły na tak dobry wynik.
Myślę, że za miesiąc wyniki spontanicznej rozpoznawalności marki T-Mobile jako operatora telefonicznego będę jeszcze większe. Gdy pojawi się nowy program lojalnościowy, być może nowa oferta a współpraca z Centertelem w zakresie współdzielenia sieci zacznie kiełkować pewnie prezes Rakowski będzie mógł otwierać szampana. Jako klient ery a teraz T-Mobile liczę po cichu na ciekawsze oferty lojalnościowe...umowa kończy mi się za parę miesięcy i chciałbym móc dalej współpracować z tym operatorem.

Sun Explosion2011-08-25 11:03
2012

To dziwne ale ja, mieszkaniec miasta sporego, nie znam tej sieci a telefonistą jestem od 11.tu lat ?

stanislaw ski2011-08-25 12:24
00

stanislaw ski może dlatego, że należy do pozostałych 25%? Odnośnie samego rebrandingu to jak widać okazał się on dość dużym sukcesem, jeśli dobrze pamiętam konferencje 5 czerwca, to taki wynik rozpoznawalności był szacowany dopiero na koniec roku :D

Alex2011-08-26 12:21
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas