Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
InPost z chatbotem do obsługi klienta
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Ten Chat to dramat. Połączyło mnie po chwili z konsultantem, który właściwie odpowiedział tak, że nie odpowiedział. Pojawił się komunikat, że jeżeli chcę nadal o coś zapytać to pojawi się kolejny wolny konsultant. Zanim się pojawił to znowu rundka z botem i znowu trzeba było konsultantowi powiedzieć o co chodzi. Po opisaniu sprawy ponownie, po prostu nie odpowiedział.