Reklama2022-05-25
2

POT chce promować Polskę za granicą hasłem "Wyjątkowy citybreak", szuka agencji

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

"Polskie miasta wizualnie są do siebie stosunkowo podobne, w wyniku tego przeciętny turysta może mieć problem z wyborem konkretnej oferty."

What2022-05-25 12:49
00

"Kampania będzie realizowana pod hasłem parasolowym „Poland. More than you expected” na przełomie II i III kwartału br. Ma potrwać 3 miesiące." Jaja se robicie? Przetarg na kampanię która ma lecieć w q2/q3 chcecie rozstrzygnąć do 9 czerwca? Kogo chcecie zbajerować? Widać że zwycięzca już dawno wybrany.

Say what?2022-05-25 12:51
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas