Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
POT chce promować Polskę za granicą hasłem "Wyjątkowy citybreak", szuka agencji
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
"Polskie miasta wizualnie są do siebie stosunkowo podobne, w wyniku tego przeciętny turysta może mieć problem z wyborem konkretnej oferty."
"Kampania będzie realizowana pod hasłem parasolowym „Poland. More than you expected” na przełomie II i III kwartału br. Ma potrwać 3 miesiące." Jaja se robicie? Przetarg na kampanię która ma lecieć w q2/q3 chcecie rozstrzygnąć do 9 czerwca? Kogo chcecie zbajerować? Widać że zwycięzca już dawno wybrany.