Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
PR-owcy chcą od wpływowych internautów testów i artykułów, a internauci - wynagrodzenia, a nie barteru
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Paweł Stano ekspert... Komentuje badania... ludzie dajcie zyc. Z Blomedia juz go pogonili,ciekawe kiedy LifeTube pozna sie na nim.
Liderzy opinii na usługach PR- owców? I chodzi o współpracę biznesową?
Żenada.