Badania2012-04-12
5

Prawie co drugi Polak nie potrafi wymienić żadnego sponsora Euro 2012

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

ja stawiam na Biedronke /na tirach maja info/
i coca-cola / zapamietalem te ohydna reklama/

olo2012-04-12 03:32
00

I bardzo dobrze! Niech Polacy się lepiej samiruszająniżpiłkę nożna w Tivi oglądają i by jeszczewciskać im reklamy chipsów, coca coli i batonów Mars na odchudzanie i zdrowy tryb życia. Skandal, że pieniądze podatknikó idą na igrzyska próżności i głupoty zamiast żłobki budować i dofinansowywać szpitale!

Księgowy2012-04-12 12:29
00

A kogo to obchodzi poza specami od reklamy, którzy tym żyją!

pwck2012-04-12 13:46
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas