Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Prawie połowa Polaków korzysta z programów lojalnościowych, na czele Payback
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Z całym szacunkiem - nazywajmy rzeczy po imieniu: to są programy "nawykowe" a nie lojalnościowe...
Błagam... Od lat nie widać na rynku programów lojalnościowych z prawdziwego zdarzenia...
Lojalność powstaje w wyniku budowania prawdziwej relacji, opartej na ZAUFANIU do marek, produktów, firm, które RZETELNIE i REGULARNIE zaspokajają POTRZEBY konsumenta i spełniają ich OCZEKIWANIA.
Cytowane w artykule programy to po prost handlowanie punktami, czyli inna forma rabatu, obniżki itp.
Jako taktyczne, krótkoterminowe narzędzie sprzedażowe nie mają nic wspólnego z budowaniem LOJALNOŚCI - co zresztą widać gołym okiem w ocenie konsumentów (patrz: "korzyści" jakie cytują), którzy ani słowem nie wspominają o swej lojalności.