Reklama2010-09-20
1

PricewaterhouseCoopers: zmiana nazwy na PwC i nowe logo

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Z całym szacunkiem dla agencji która zajmowała się rebrandingiem, ale nowe logo to tragedia wizualna i kolorystyczna. Wygląda to jak jakby próbowano połączyć wszystkie warianty kolorystyczne poprzedniego logotypu tak żeby można było jeszcze potem coś dopisać pod spodem. Logo jest niespójne i nieczytelne - nie odnosi się w żaden sposób do marki ani nie nawiązuje do jej poprzedniego wizerunku. Taki logotyp można byłoby równie dobrze zastosować dla zupełnie nowej marki, która nie musiałaby mieć nic wspólnego z PWC. Moim zdaniem chybiony projekt.

Tom.2010-09-21 09:46
2012
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas