Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
PricewaterhouseCoopers: zmiana nazwy na PwC i nowe logo
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Z całym szacunkiem dla agencji która zajmowała się rebrandingiem, ale nowe logo to tragedia wizualna i kolorystyczna. Wygląda to jak jakby próbowano połączyć wszystkie warianty kolorystyczne poprzedniego logotypu tak żeby można było jeszcze potem coś dopisać pod spodem. Logo jest niespójne i nieczytelne - nie odnosi się w żaden sposób do marki ani nie nawiązuje do jej poprzedniego wizerunku. Taki logotyp można byłoby równie dobrze zastosować dla zupełnie nowej marki, która nie musiałaby mieć nic wspólnego z PWC. Moim zdaniem chybiony projekt.