Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Princessa z logo i w opakowaniach odświeżonych przez Czteryczwarte
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Niech Nestle Polska poszuka starych goplanowskich mistrzów i niech "Princessa" wróci do dawnego smaku wtedy nie będzie potrzebna żadna reklama. To, co zrobiły zachodnie firmy z naszymi produktami cukierniczymi (Prince Polo, Princessa, wszelkiej maści czekolady) jest zbrodnią i psuciem marki. Te przesłodkie, ulepkowate, maziaste wafelki, czekoladki i batoniki są niezjadliwe, a kasa wydana na reklamę powinna być przeznaczona na poprawę jakości.