Reklama2011-05-11
1

Princessa z logo i w opakowaniach odświeżonych przez Czteryczwarte

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Niech Nestle Polska poszuka starych goplanowskich mistrzów i niech "Princessa" wróci do dawnego smaku wtedy nie będzie potrzebna żadna reklama. To, co zrobiły zachodnie firmy z naszymi produktami cukierniczymi (Prince Polo, Princessa, wszelkiej maści czekolady) jest zbrodnią i psuciem marki. Te przesłodkie, ulepkowate, maziaste wafelki, czekoladki i batoniki są niezjadliwe, a kasa wydana na reklamę powinna być przeznaczona na poprawę jakości.

kurka wodna!2011-05-11 08:50
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas