Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Procter&Gamble mimo epidemii COVID-19 zwiększa wydatki marketingowe
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
tak sie zdobywa udziały rynkowe..
Czy to zdanie jest po polsku?: "P&G twierdzi też, że pandemia to dobry moment nie spodziewa się również, że każdy produkt, który wyjął z półek w obecnej sytuacji, wróci."