Internet2016-08-11
4

Procter&Gamble ograniczy targetowanie reklam na Facebooku, bo skutki bywają odwrotne od zamierzonych. "Marketerzy za bardzo eksperymentują"

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

"Niestety często posuwają się w tym za daleko, zapominając, że odświeżacz powietrza czy środki czystości kupuje nie specyficzna grupa odbiorców, ale… każdy." - ale profesjonalna wypowiedź. Każdy kupuje odświeżacze powietrza???

Jędrek2016-08-11 08:27
00

Jak ktoś kupuje odświeżacze powietrza to najczęściej nie kupuje środków czystości!

pavv2016-08-11 08:54
00

Jak ktoś kupuje odświeżacze powietrza to najczęściej nie kupuje środków czystości!


Bzdura. Tak sądzisz, czy masz na to jakieś badania?

Anty_Pavv2016-08-12 11:05
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas