Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Procter&Gamble szuka oszczędności - zakończy współpracę z połową agencji marketingowych
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
75 dni - jakie to jest słabe... Wcześniej ile było, 90?
Nawet z polecenia można źle trafić, bo ludzie którzy się nie znają, polecają sobie swoje usługi zwykle bardzo szybko, zanim zorientują się czy działania agencji pomagają czy nie. No, ale w sumie innej opcji nie ma. Trzeba po prostu popróbować. My często się wystawiamy na różnych targach, więc współpracujemy z firmą, która już dobrze się zaprezentowała w tej dziedzinie podczas współpracy z dużymi markami. Na stronie http://orchideagroup.pl/ można znaleźć zdjęcia obrazujące ich osiągi. Mieliśmy już kilka udanych imprez organizowanych z nimi :)