PR2016-11-23
1

Procter&Gamble w ciągu trzech lat rozwiązał umowy z połową agencji reklamowych

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Czyli reklama przestała być dźwignią handlu. Branża reklamowa aż napuchła od bezsensownie pompowanej w nią kasy. Koszt produkcji spotu przewyższa koszty niejednego filmu. Potężna, kompletnie nieuzasadniona kasa dla reżyserów, operatorów i wszelkiej maści directorów spowodowała, że się poprzewracało w mózgoczaszkach. Czas zejść na ziemię.

Adznavtza2016-11-23 16:23
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas