Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Procter&Gamble w ciągu trzech lat rozwiązał umowy z połową agencji reklamowych
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Czyli reklama przestała być dźwignią handlu. Branża reklamowa aż napuchła od bezsensownie pompowanej w nią kasy. Koszt produkcji spotu przewyższa koszty niejednego filmu. Potężna, kompletnie nieuzasadniona kasa dla reżyserów, operatorów i wszelkiej maści directorów spowodowała, że się poprzewracało w mózgoczaszkach. Czas zejść na ziemię.