Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Procter&Gamble zwiększa wydatki marketingowe o 100 mln dolarów
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Dlaczego oni nie przejdą na samodzielny zakup, monitoring i rozliczanie wszystkich mediów?
Od lat trąbią jak to nieprecyzyjne i kosztowne są usługi zewnętrzne.
Do tego niech zatrudnią jakiegoś "audytora" z Polski i cała robota sama się zrobi tanio i sprawnie. Od telewizji po digital.