Reklama2017-09-28
3

Sukces programmatic rich media w kampanii “Młodzi Bogowie” Prudential

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Na czym polega owy sukces kampanii? Brakuje kluczowej informacji w kejsie. Dobre wyniki mediowe to jedno, ale dla klienta liczy się sprzedaż. W kejsie również zabrakło informacji o wzroście consideration jeśli do takiej przyczyniła się ta kampania. No chyba że się nie przyczyniła...

ekspert programatyk2017-09-27 23:57
00

2017 rok i wskaźnikiem sukcesu kampanii CTR? :D Benchmark skąd, z rynkowych, ogólnych raportów? :D Viewable impressions - a gdzie % ze wszystkich odsłon, bo za to się płaci? :D

Kto to pisał, media assistant? :D

Analityk2017-09-28 11:13
00

Mnóstwo literówek w tekście...
Jaki był CPA w tej kampanii? Ile leadów pozyskano? Który kanał okazał się najlepszy pod względem ceny i ilości leadów - mobile, video, czy zwykłe płaskie kreacje na kategorii witryn?
Ten "rekordowo wysoki CTR", to razem z video? Szkoda, że nie podano jaki jest benchmark dla video:/
Poza tym graty dla Adform za dobre wyniki i dla Starcom za kontynuację działań z tym klientem. Powodzenia!

Licealista Polonista2017-09-29 10:19
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas