Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Sukces programmatic rich media w kampanii “Młodzi Bogowie” Prudential
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Na czym polega owy sukces kampanii? Brakuje kluczowej informacji w kejsie. Dobre wyniki mediowe to jedno, ale dla klienta liczy się sprzedaż. W kejsie również zabrakło informacji o wzroście consideration jeśli do takiej przyczyniła się ta kampania. No chyba że się nie przyczyniła...
2017 rok i wskaźnikiem sukcesu kampanii CTR? :D Benchmark skąd, z rynkowych, ogólnych raportów? :D Viewable impressions - a gdzie % ze wszystkich odsłon, bo za to się płaci? :D
Kto to pisał, media assistant? :D
Mnóstwo literówek w tekście...
Jaki był CPA w tej kampanii? Ile leadów pozyskano? Który kanał okazał się najlepszy pod względem ceny i ilości leadów - mobile, video, czy zwykłe płaskie kreacje na kategorii witryn?
Ten "rekordowo wysoki CTR", to razem z video? Szkoda, że nie podano jaki jest benchmark dla video:/
Poza tym graty dla Adform za dobre wyniki i dla Starcom za kontynuację działań z tym klientem. Powodzenia!