Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Programy lojalnościowe tracą na popularności, na czele Tesco Clubcard, Payback i Orlen Vitay
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
a Biedronka weszła, Carrefour wszedl w wirtualna karte...
Jestem w paybacku od 2011 roku i od początku uważam, że to nie opłacalne. Jednak tankowałem auta służbowe dość intensywnie w dodatku szef miał hopla na punkcie stacji BP to i ja tam założyłem kartę. Przez ponad 2 lata kariery w tej firmie uzbierałem >28500 pkt. Nagrody z tego byłyby żadne więc zużyłem wspomnianą ilość punktów na obniżkę składki OC (285 złotych!). Przez kolejny rok już prywatnie uzbierałem jedynie 5500 pkt co łatwo policzyć dało mi 55 złotych zniżki. W trzecim roku OC znalazłem tańsze w innej firmie to i uczestnictwo w programie zaniechałem. ERGO: Warto być jedynie w przypadku gdy robimy zakupy na firmę a nie prywatnie.