Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane, „Nowy dzień” z największym spadkiem
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
A najlepsze jest to że w TVP1 puszczane w kółko seriale - Ranczo, Alex i Ojciec Mateusz mają w tym czasie wyższą oglądalność niż zarówno Pytanie na Śniadanie czy Dzień dobry TVN.
Ranczo jest inteligentniejszą produkcją niż tv śniadaniowa, zwłaszcza na tvn, gdzie produkt placement, śmieszne ustawki celebrytów i 2 tony reklam gratis a ten celebryta jak się tam pojawia to zapłacił i całkiem przypadkiem coś swojego zareklamować musi
Nudne pytanie na śniadanie oglądać nie idzie same kłamanie wszystko