Reklama2024-01-15
3

UOKiK: informacje o promocjach tzw. sprzedaży wielosztukowej mogą nie być czytelne dla klientów

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Aldi na plus bo nie robi nieczytelnych promocji im więcej tym taniej tylko reklamują się jako niska cena już od pierwszej sztuki

Ueuue2024-01-14 16:39
30

Promocje wielosztukowe to plaga współczesnego marketingu i wpychania ludziom produktów, których nie potrzebują, wyciągając od nich pieniądze. Gdzie te czasy, gdzie szło się do sklepu i cena była taka sama bez względu na ilość sztuk, i człowiek robił normalne zakupy. Jeśli ktoś ma mało pieniędzy i liczy każdy grosz, to powinien mieć prawo kupić jedną sztukę po normalnej a nie po zawyżonej cenie.

walter2024-01-15 05:12
70

To są już chore "promocje" kup 5, a 6 gratis. Nie można od pierwszego produktu np. bułki dać -20% ?! Jak ktoś będzie chciał to kupi 5, 10 czy dwie. To sztucznie napędzanie sprzedaży, ludzie kupują zdecydowanie więcej niż potrzebują.

Witek2024-01-15 12:59
40
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas