Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
UOKiK: informacje o promocjach tzw. sprzedaży wielosztukowej mogą nie być czytelne dla klientów
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Aldi na plus bo nie robi nieczytelnych promocji im więcej tym taniej tylko reklamują się jako niska cena już od pierwszej sztuki
Promocje wielosztukowe to plaga współczesnego marketingu i wpychania ludziom produktów, których nie potrzebują, wyciągając od nich pieniądze. Gdzie te czasy, gdzie szło się do sklepu i cena była taka sama bez względu na ilość sztuk, i człowiek robił normalne zakupy. Jeśli ktoś ma mało pieniędzy i liczy każdy grosz, to powinien mieć prawo kupić jedną sztukę po normalnej a nie po zawyżonej cenie.
To są już chore "promocje" kup 5, a 6 gratis. Nie można od pierwszego produktu np. bułki dać -20% ?! Jak ktoś będzie chciał to kupi 5, 10 czy dwie. To sztucznie napędzanie sprzedaży, ludzie kupują zdecydowanie więcej niż potrzebują.