Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Zarzuty promowania nienawiści nie zaszkodzą biznesowi Facebooka. „Dla reklamodawców liczą się zasięgi i konwersja”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Należy mówić kto płaci za te reklamy - np. dziewczyna wypina tyłek, sutki zakrywa dłońmi i kto się przy tym reklamuje. Nic w tym złego...serio, ale pytanie czy reklamuje się tak marka bielizny czy gamingową klawiature lub krem na cellulit ?
Agresywne komentarze polityczne ? Jw, tak samo. Ludzie powinni wiedzieć kto, ile i za co płaci przy jakich okazjach wtedy będą wiedzieć jak dane marki i firmy za nimi stojące faktycznie działają.