Internet2021-10-04
1

Zarzuty promowania nienawiści nie zaszkodzą biznesowi Facebooka. „Dla reklamodawców liczą się zasięgi i konwersja”

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Należy mówić kto płaci za te reklamy - np. dziewczyna wypina tyłek, sutki zakrywa dłońmi i kto się przy tym reklamuje. Nic w tym złego...serio, ale pytanie czy reklamuje się tak marka bielizny czy gamingową klawiature lub krem na cellulit ?
Agresywne komentarze polityczne ? Jw, tak samo. Ludzie powinni wiedzieć kto, ile i za co płaci przy jakich okazjach wtedy będą wiedzieć jak dane marki i firmy za nimi stojące faktycznie działają.

M2021-10-03 11:58
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas