Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Przekocur i spółka w nowej reklamie piw smakowych Okocim
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
W lejku impakt=>komunikacja=>perswazaja widac ze mozna ten impakt zrobic zaskakujscym setupem a nie kolejnymi wystrzeliwankami beauty-owocowowymi. I ktos to musial madrze zbadac, bo na pewno przez badania musialo przejsc, a z takimi „oryginalami” to prawie zawsze badawczo klopot
Jestem spoza branży, więc na lejkach impaktowo-perswazyjnych się nie znam,ale wiem, że ten spot zdecydowanie raczej mnie odpycha, niż cokolwiek perswaduje. Nie bardzo też rozumiem, do kogo reklama jest skierowana. Postaci są zbyt przypadkowe i nieokreślone, żeby budzić nostalgię w kimkolwiek (jakieś takie ni przypiął, nie przyłatał, trochę podróbka gwiezdnych wojen, trochę Akademia Pana Kleksa, a na dokładkę ten błędny rycerz), szczególnie w młodych dorosłych, a kot barman jest creepy. Główna bohaterka też pasuje tam jak pięść do nosa, tworzy taki "Piękna i bestia" vibe, a nie wiem, czy o to chodziło. Tekst niechwytliwy (widziałam reklamę już pewnie z osiem razy,za nic nie potrafię powtórzyć pointy), całość ani śmieszna, ani straszna. Moim zdaniem to jedna ze słabszych reklam w ostatnim dziesięcioleciu.
Najgłupsza reklama ever