Prasa2021-11-12
9

Wydawca „Przekroju” bez 30 proc. wpływów, strata pogłębiła się do 2,6 mln zł

KOMENTARZE (9)

WASZE KOMENTARZE

Zamknijcie - zaoszczędzicie drzewa

Mgr z MBA2021-11-11 08:29
00

Podziwiam że po tylu latach na minusie dalej chcą to ciągnąć

Rektor2021-11-11 09:09
00

Podwyżka ceny egzemplarza do 38 zł świadczy o tym, że Przekrój wie, że ludzie go nie czytają i nie kupują. Kupują wyłącznie biblioteki, instytucje itp, gdzie ląduje to na półce i też mało kto to czyta. Taka sztuka dla sztuki.

Mick2021-11-11 10:20
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas