Reklama2019-06-13
6

Dobry przetarg mediowy, czyli jaki? "Wyłóżmy karty na stół, przestańmy się nawzajem oszukiwać"

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

A mówiO w tej księdze czym są deklaracje domów mediowych wobec AGORY I RASP, a potem deklaracje SSP wobec Sakiewicza i Karnowskich

Buhahahahaha 2019-06-13 07:39
00

Najbardziej podobają mi się rekomendacje wszechwiedzących audytorów pt: "oddajcie AVB od Google i Facebooka, zagwarantujcie u nich stawki i weźcie 2% za planowanie SEM". To jest dopiero eksperckie podejście!

asd2019-06-13 08:53
00

A mówiO w tej księdze czym są deklaracje domów mediowych wobec AGORY I RASP, a potem deklaracje SSP wobec Sakiewicza i Karnowskich

możesz nieco jaśniej? O co chodzi z deklaracjami SSP?

newbie_here2019-06-13 09:21
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas