PR2011-07-20
2

Przewuska: społecznościowe media najbardziej transparentne

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

znaczenie mediów społecznościowych dla marketerów moim zdaniem przecenia Pani znacznie i traktuje jednostronie.
Trzeba wziąć pod uwagę, ze fazę rozwoju spontanicznego, które jest etapem mało przewidywalnym wszystkie wymienione mają już za sobą.
Każdy korporacyjny biznes już teraz dba o zasilanie takich mediów treścią kontrolowaną. Generuje opinie poprzez swoich kreatorów opinii.
Dla wybranych grup docelowych ( młody wiek, niski poziom krytycyzmu, wykształcenia) z pewnością są to skuteczne tuby propagandowe. W tym przypadku trudno mówić o weryfikowaniu informacji, ponieważ użytkownicy tych mediów nie są zainteresowani docieraniem do źródła, sprawdzaniem wiarygodności. A grup docelowych, które są atrakcyjnymi dla marketerów konsumentami jest szczęśliwie o wiele więcej. Pozdrawiam.

adamski2011-07-21 13:57
00

Pani prezes. Mówi Pani bardzo fajne rzeczy ale o jednej rzeczy nic Pani zdaje się nie wie. "Czarny PR" to nie jest problem marginalny. Jest wręcz przeciwnie!! Pozdawiam. I polecam swoje usługi w dziedzinie walki z "czarnym PR") . Drogo ale warto))))

gina2011-07-23 17:15
2012
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas